@ Rafał, no nie aż tak
102 butelki na +/- 70-80 osób.
@QubaK, dzięki!
Amortyzatory ogarnięte, lewy był dętką a prawego jakby w ogóle nie było
Wciąż fabryczne ZAX'y, wpadły teraz KYB po 160 za sztukę. Myślałem, że będzie drożej, jestem pozytywnie zaskoczony (do zwykłego ufo przód wychodzi po 150 za sztukę!!). Fajnie auto całe zesztywniało, wydaje mi się, że te przechyły ostatnie na torze były spowodowane słabymi amorami, teraz mam wrażenie, że przód tak nie siada w zakrętach.
Byłem także wczoraj na Krakowskich ćwiartkach, spróbowałem się z taką samą serią jak moja, też w manualu. Skopałem delikatnie start i odjechał mi o 1/5 samochodu, zostało tak do samego końca. Stwierdzam, że wreszcie jestem pewien auta i jest zdrowe. Po weselu wpada planowane od dawien dawna 240KM
A jak za rok, dwa lata turbina będzie wymagała regeneracji to wsadzę hybrydę k04. 300KM powinno być osiągalne bez żadnych ingerencji w resztę osprzętu, jedynie IC'ka wypadałoby wsadzić z S3 bo plastiki z V GTI strasznie puchną powyżej 23-25'C.
Przy okazji trafił mi się Golf IV w dyzlu, podobno 200KM 380NM, 4-5 długości auta z tyłu. Gość nie chciał mi uwierzyć w to, że mam serie
Poprosił o rewanż i wyglądało to dokładnie tak samo
Trafiło się jeszcze Mondeo MK3 ST220. Według danych technicznych powinno być szybsze, ale albo gość skopał start albo troszkę kucy pouciekało bo na 1wszym biegu wyprzedziłem go o pół auta i zostało tak do końca
W weekend miałem trasę do Kielc, spalanie o dziwo wskazało 7,4-7,5l/100km pomimo tego, że raczej jechałem mało przepisowo i dość szybko... Ale wczoraj wróciło wszystko do normy, 14l/100km