Po pierwsze - obiecuje że to moje ostatnie FWD
Po drugie - chciałem już RWD ale trafiła się okazja więc musiałem żeby na niej zarobić kiedyś.
A więc co my tu mamy....
98' HONDA Integra TypeR DC2 98Spec
Silnik: B18C, 147 kW/200 hp
Waga wersji 98Spec: 1080kg
Przebieg: 108 000km
Stan: Jak nowy
Oryginalne wyposażenie:
- Pilot Honda do otwierania i zamykania auta bez kluczyka
- przyciemnione szyby tylne (ciemna folia żeby szyby nie pękały bo są cięższe żeby oszczędzić na wadze)
- siedzenia Recaro czerwone z ITR, wykonczone materiałem i alcantarą, tylne siedzenia też alcantara ale czarne, obszyte czerwoną nicią
- kierownica ITR
- kratki nawiewu w Carbon-Look
- gałka TypeR
- felgi 16" Honda Integra firma bodajże Enkei
- przednie światła przeciwmgielne
- 4 rozpórki TypeR, przednia i tylna na kielichach amorków, jedna pod autem przy stabilizatorach i jedna w bagażniku na tylnej ściance
- klimatyzacja AC
- elektrycznie składane lusterka od środka
- lotka na bagażniku ITR
- owiewki na przednich drzwiach
- i wiele wiele więcej, tylko teraz więcej nie pamiętam.
Wyposażenie dodatkowe:
- gwint TEIN, można kręcić Up&Down i ustawiać jego twardość
- Xenony barwy jeszcze nie wiem
- Catback na 2.5 cala Invidia Exhaust, brzmi fajnie ale wpadnie chyba ori
- Chip Spoon który włącza pierwszego VTEC'a już przy 5k rpm, normalny potem wchodzi przy 5.5k rpm
- siłownik/usztywniacz silnika Spoon pod maską
Plany:
- Auto jest po lekkim gradobiciu. Ucierpiała tylna klapa, spoiler nie bo jest plastikowy, maska i dach.
Załatwiłem sobie już tylna klapę za 200zł i maske za 500zł. Dziurki w dachu będę wyciągał, albo oddam do warsztatu. Malować tego na pewno nie trza będzie.
- Może oddam zaciski do piaskowania i malowania proszkowego, ale na razie chcę jeździć
Kilka fotek:
No i taki tam filmik bo nie chciało mi się robić tyle fotek:
PS: Jest jedna rzecz w którą jeszcze nie mogę uwierzyć i przy której se myślę "co drugi głupi ma szczęście": Tak szybko się można przesiąść z Prelude IV 2.0 133hp na Integre TypeR 205hp