Odpowiedz Posty: 610
Rozmowy i komentarze part 3
  • Awatar użytkownika
    RaFaL
    Posty: 3635
    Rejestracja: 01 paź 2010, 19:09
    Reputacja: 1
    Samochód: Seat Leon Cupra R
    Lokalizacja: Lublin
    Polubił: 376
    Otrzymanych polubień: 1331

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: RaFaL » 25 kwie 2017, 0:47

    BeliarPL pisze:ale większość to zasługa balona a nie opony.


    *zasługa balona a nie zawieszenia :-P
    Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017, 0:47 przez RaFaL, łącznie zmieniany 2 razy.
    ... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
    nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
    LUB na rejestracjach to kontynuacja
    hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
    to co mnie wzmacnia to fury i jazda
    to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: BeliarPL » 25 kwie 2017, 0:57

    Oczywiście :)

    Dzięki, jakoś mi to umkło w mojej korekcie po napisaniu posta :P
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Blazo » 25 kwie 2017, 14:36

    To może inaczej. Bardziej genezą większości sportowych wersji jest szybka, niż wygodna jazda. Poza tym jeśli już porównywać osiągami patrząc na nasze ojczyste drogi to najlepsze są zwykłe samochody z dobrymi oponami (o twardym boku i wysokim profilu), niską masą i wielowahaczowym zawieszeniem. Ale co to za zabawa ? Bo ja nie widzę w tym nic z adrenaliną związane... A tak mówicie, jak to źle że teraz te nowe "som tfjorde"... Same wrażliwe plecy i szklane d*py na tym forum ostatnio :rotfl:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: BeliarPL » 25 kwie 2017, 15:17

    To szybka czy torowa? Bo inne zawieszenie jest potrzebne do torowej jazdy a inne do szybkiej. To co się sprawdzi na torze nie sprawdza się na drodze. I nie ma w tym za grosz adrenaliny, jest tylko złość i zniesmaczenie kiedy autem nie możesz jechać szybko, bo skacze po drodze a w zakręcie co chwilkę sobie podryguje na przeciwny pas przy wyższych prędkościach. Niech sobie będą tryby które sprawią, że auto jest deską, fajnie. Jak ktoś kiedyś zawita na tor, rewelacja. Ale niech da się też tak ustawić, aby zawieszenie mogło się wykazać swoją pracą, tłumiło nierówności zwykłych dróg do tego nie bujało ani przechylało nadwoziem i pozwalało jeździć szybko po drogach jakie są i po jakich jeździmy tymi autami nie otumaniając przy okazji gazu, skrzyni i kierownicy ;-)

    Żeby nikt mnie tutaj nie zrozumiał źle, nie twierdzę, że auto powinno być miękkie, bo nie chciałbym już jeździć czymś w rodzaju Meganki, auto fajnie zaprojektowane ale po prostu klucha. Znowuż Cytryna jest całkiem twarda (3drzwiowa pierwsza C4'ka) ale brak jej kompetencji zawieszenia, czuć jak ją ogranicza belka z tyłu i zbyt sztywny przód. Gofer zaś w moim odczuciu jest złotym środkiem, jest dość miękki aby po dziurach dało się jechać, nie ma nerwowych nawyków dzięki wielo-wachaczowemu zawieszeniu a do tego jest bardzo dobrze dograny przód, na tyle miękki aby auto chętnie skręcało ale odpowiednio sprężysty aby dobrze czuć co się z autem dzieje i nie podpierać się lusterkami w zakręcie. Dzisiejsze fordy mają w bardzo podobny sposób zestrojone zawieszenia i jeżdżą rewelacyjnie, nie są za twarde, nie są za miękkie, pozwalają po prostu kierowcy jeździć szybko po drogach. I tutaj jest adrenalina, kiedy potrafisz wykorzystać auto a auta nie ogranicza droga. W innych przypadkach albo jest zbyt komfortowo albo walczysz z utrzymaniem się na drodze a nie coraz to szybszym pokonywaniem zakrętów bo auto jest zestrojone na tor a nie drogę ;)
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Blazo » 27 kwie 2017, 14:01

    BeliarPL pisze:Co to za porównanie w ogóle? Focus 1 ma jedno z najlepszych zawieszeń w ogóle w kompaktach (...)

    No kompaktem bym tego nie nazwał. Wielkością bardzo podobny do passeratiego b5. Porównałem, bo punciak jest o wiele mniejszy więc teorytycznie łatwiej powinno mu się poruszać po zakrętach. No ale tak dzięki wielowachaczu fokusik jest znacznie lepszy.
    Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, 14:01 przez Blazo, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: BeliarPL » 27 kwie 2017, 17:17

    Kompakt to klasa pojazdu, to że robiąc z kompakta kombi powiększają go do rozmiarów większego auta nie zmienia faktu, że to wciąż kompakt na płycie kompaktu i z takim samym zawieszeniem :) To, że focus kombi jest wielkości mondeo kombi nie czyni go klasą średnią, to dalej kompakt ;)
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Blazo » 27 kwie 2017, 17:42

    Tak czytając sobie definicję według podręcznika do kwalifikacji M18 fakt zgodzę się, że zwiększenie długości nie zmienia klasy. Znowuż według wikipedii można tam znaleźć informacje, które mówią o komforcie podróżowania. Dla kompaktów, czyli segmentu C jest to do 4 osób na średniej długości trasu. Natomiast dla segmentu D1 (do którego zalicza się passerratti) jest mowa o 5 osobach na średniej długości trasy. Z czym się nie zgodzę, ale kit z tym.
    Co do prowadzenia to jeszcze lepiej, bo wcześniej porównałem Focusa do Grande Punto, które jest zaliczane do segmentu B czyli Supermini. I tu bardziej chodziło o to, że Fiat ma o ponad 200kg mniejszą masę, mniejszy rozstaw osi, a prowadzi się mniej pewnie. Tak wiem. Ford ma wielowachaczowe zawieszenie.
    Powracając do klas samochodów to tak na prawdę ma g*wno to rzeczy. Bo 5 osób może podróżować w większym komforcie w Focusie, niż w Passacie (chociażby dla przykładu). Więc ja bym tak nie patrzył na to ;) .

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Hudy » 27 kwie 2017, 17:49

    Nie my ustalamy reguły tej gry :)
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: BeliarPL » 27 kwie 2017, 17:54

    Już nawet nie chodzi o skomplikowanie zawieszenia ale o to, że punto jest autem miejskim z innymi nastawami i innym targetem, do tego fiaty nigdy nie miały przesadnie dobrych zawieszeń i do tego punto ogólnie, razem z abarthem, są bardzo miękkie ;) Naprzeciw skonfrontowałeś auto które zasłyneło dzięki swojemu zawieszeniu zorientowanemu na sport i jakość prowadzenia, przez długi czas było najlepsze w klasie. I kończąc na podsumowaniu kategorii samochodów, nie wiem skąd wziąłeś takie z czapy porównanie i klasyfikację? Nie zauważasz błędu w swoim rozumowaniu? To wychodzi nam nagle, że 4 miejscowe gran turismo to kompakty? Woah... toś właścicieli zdegradował :D
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Blazo » 27 kwie 2017, 18:10

    Jeszcze raz podkreślę... Według wikipedii. I to w dodatku polskiej :rotfl:. Bo według książki od Podwozi i Nadwozi Pojazdów Samochodowych wszystko się zgadza ^^

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Xarlith » 27 kwie 2017, 21:41

    Nie ma oficjalnego europejskiego standardu klasyfikacji aut, więc ostatnie słowo naeży do producenta. Jeśli Maserati stwierdzi, że GT to klasa C, to póki nie będzie instytucji która to potwierdzi ( jak np w USA) możecie sobie pisać, że to nie C :P.

    Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Maxellero
    Posty: 679
    Rejestracja: 27 lip 2013, 15:46
    Reputacja: 2
    Imię: Łukasz
    Hobby: Simracing
    Samochód: FIAT Punto II 1.2 16V HLX
    Lokalizacja: okolice Cz-wy
    Polubił: 888
    Otrzymanych polubień: 503

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Maxellero » 01 maja 2017, 21:17

    Source pisze:O Pany

    MERCEDES W126 SEC KOENIG
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6796787926

    Ten sam merc był na sprzedaż jakieś 2 miesiące temu :P
    Ostatnio zmieniony 01 maja 2017, 21:17 przez Maxellero, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: sky » 06 maja 2017, 15:07

    Otwarto w Krakowie "tor", znalazłem się tam ze względu na zapowiadane pokazy driftu, ale wyszło jak zwykle...
    Z roli obserwatora tor wygląda słabo, parking jest 2x większy po drugiej stronie. A patrząc na okolicę i wielkość pól wokół, nie rozumiem czemu zrobili tor kartingowy i wielce nazywają go "wyścigowym" :lol:
    Dodatkowo zero organizacji, tor jak widać brudny, widzowie chodzili gdzie chcieli a pokazy driftu zakończyły się jednym przejazdem S14 i tyle... Więcej działo się poza ogrodzeniem :mrgreen: Ekipa 86 miała z pompą zaprezentować swoje fury, ale zepsuta laweta na to nie pozwoliła. Zatem największą atrakcją były pojazdy na niej z Cresidą na samej górze ;-) Kilka zdjęć i mój ukochany Skyline (niebieski niestety nie GT-R, ale jak wyjeżdżał to jednak mocno porobiony) :wave:
    Szkoda tych ludzi co nawet ze śląska przyjechali, czas i kasa poszła w błoto, w ten sposób to zainteresowanie będzie nikłe.
    Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
    Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 15:07 przez sky, łącznie zmieniany 2 razy.
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Gruszmen » 06 maja 2017, 15:33

    Chciałbym chociaż dotknąć R34 :-)
  • Miron
    Posty: 765
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 391

    Rozmowy i komentarze part 3

    autor: Miron » 06 maja 2017, 23:20

    Skajów jest coraz więcej. Sedan jest ciekawszy oraz Stagea no i 350z RB. Tylko do 350z trzeba włożyć mnóstwo pracy żeby to wyglądało. Btw drugim autem właściciela 350z jest Sky ;)
Odpowiedz Posty: 610

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

Przejdź do