Odpowiedz Posty: 3 Strona 1 z 1
Porady
  • angrab
    Posty: 187
    Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:28
    Reputacja: 0
    Nick w TDU: Ono_one
    Nick w TDU2: Ago
    Klub: Area 51
    Lokalizacja: Lub jeśli wolisz lin

    Porady

    autor: angrab » 12 lut 2011, 12:22

    Witam
    Myślę, że przydadzą się porady odnośnie przejścia kariery, czyli wątku fabularnego. Zaczynamy na Ibizie.

    To początek kariery, niskie klasy wyścigów, auta takie sobie.
    Moje spostrzeżenia : dobierajmy starannie auta do klasy wyścigów, nie zwracajmy uwagę aż tak bardzo na szybkość, ale na przyśpieszenie i sterowność pojazdu. W miarę możliwości starajmy się go ulepszyć przed cyklem zawodów. Czasami warto powtórzyć lekcje w szkółce jazdy. No i ustawić asystę na full :oops:

    ><
    Myślisz, że jesteś? Jeśli ktoś to potwierdzi.
    Oahu Drift Fast & Furious Serial From Test Drive Unlimited
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Porady

    autor: Siemkins » 12 lut 2011, 13:41

    angrab pisze:Moje spostrzeżenia : dobierajmy starannie auta do klasy wyścigów, nie zwracajmy uwagę aż tak bardzo na szybkość, ale na przyśpieszenie i sterowność pojazdu. W miarę możliwości starajmy się go ulepszyć przed cyklem zawodów. Czasami warto powtórzyć lekcje w szkółce jazdy. No i ustawić asystę na full


    Nie da się niestarannie dobrać klasy auta, albo mamy pojazd z konkretnej grupy, albo nie mamy. Jeśli nie mamy, to musimy zakupić. Co do parametrów - można je na wstępnie spokojnie olać ciepłym strumieniem. W zawodach z pierwszego sortu na Ibizie (C4, B4(?), A7, A6 plus te same zawody z wyższego szczebla + puchar Ibizy) korzystałem tylko z aut, jakie znajdowały się w komisie (totalny random). Nie ulepszałem ich ani trochę, jechałem czym trzeba było jechać i nie miałem większych problemów z wygrywaniem. Pełna asysta fakt, przydaje się, zwłaszcza na początku. Boty specjalnie się nie wysilają i nie problem ich objechać, wystarczy równa, opanowana jazda.
    Trening czyni mistrza, pamiętajcie.
    Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 13:41 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • dabay

    Re: Porady

    autor: dabay » 26 lut 2011, 18:19

    Jeżeli chcemy startować w wyścigu z 1 pozycji zaczynamy zawody od czasówek. Gdy je wygramy i będziemy pierwsi w generalce, automatycznie startujemy z pole postion w wyścigu.
Odpowiedz Posty: 3 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Przejdź do