Odpowiedz Posty: 69
Luźna gadka o modach
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Luźna gadka o modach

    autor: Siemkins » 02 sie 2012, 10:26

    Raz: nie radzę się tym chwalić
    Dwa: nie radzę z tego korzystać, bo szybko możesz się bardzo zdziwić
    Trzy: jaki to ma związek z modami do TDU 2?
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Source
    Posty: 1604
    Rejestracja: 07 lip 2012, 23:35
    Reputacja: 0
    Imię: Szymon
    Hobby: Rodzina
    Samochód: Audi
    Nick w TDU: [STRARS]Source
    Playstation Network: Czary93
    Lokalizacja: KOS
    Polubił: 35
    Otrzymanych polubień: 196

    Luźna gadka o modach

    autor: Source » 02 sie 2012, 10:49

    90% Rosjan z tego korzysta jak i z aut DLC, które mają za darmo. Ja tam wolę grać czysto i już poświęcić kasę na te tokeny, żeby nie było potem problemów.
    Obrazek
  • kubson211
    Posty: 22
    Rejestracja: 17 sty 2013, 20:47
    Reputacja: 0

    Luźna gadka o modach

    autor: kubson211 » 19 sty 2013, 18:21

    czy da rade zrobić dźwięk dieselka do tdu 2 ? albo czy da się przerobić plik od tdu 1 z owym dźwiękiem zeby tdu 2 go odczytywała , pomóżcie
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Luźna gadka o modach

    autor: Xarlith » 21 sty 2013, 0:01

    Da radę zrobić, da radę przerobić, ale nikt tym się nie zajmował (nic mi o tym nie wiadomo). Możesz się wykazać. Wystarczy Mini Bnk Manager i smykałka do takich rzeczy.
    Obrazek
  • kubson211
    Posty: 22
    Rejestracja: 17 sty 2013, 20:47
    Reputacja: 0

    Luźna gadka o modach

    autor: kubson211 » 21 sty 2013, 2:34

    dobra chłopaki jakoś uporałem sie z przerobieniem modu z tdu 1 ale mam problem gdy dałem plik do gry to gra mi wczytuje oryginalny dźwięk a jak programem wypakuje ten plik z gry to słychać wyraźnie diesla niestety gra coś nie czyta go wiecie jak zaradzić ?
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Luźna gadka o modach

    autor: Xarlith » 21 sty 2013, 9:42

    Są 3 możliwości - albo podałeś w UniLauncherze ścieżkę do gry spakowanej, zamiast rozpakowanej, albo uruchamiasz grę przez standardowy launcher, który sam z siebie nie uruchomi rozpakowanej gry (jedynie odblokuje możliwość manualnego uruchomienia gry), albo nie masz pojęcia co robisz, a na dodatek nie czytałeś poradnika jak wypakować grę. :ok
    Obrazek
  • kubson211
    Posty: 22
    Rejestracja: 17 sty 2013, 20:47
    Reputacja: 0

    Luźna gadka o modach

    autor: kubson211 » 21 sty 2013, 13:03

    mam dobrze wypakowaną grę wczytuje mi mody itp . odpalam przez włączenie launchera i wcisnięcie testdrive 2 w rozpakowanej grze ;/
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Luźna gadka o modach

    autor: Xarlith » 21 sty 2013, 19:01

    Skoro inne mody działają, to znaczy, że źle robisz swojego moda. Jeśli go ukończysz i będzie dobrze działać, nie zapomnij udostępnić go dla innych.
    Obrazek
  • kubson211
    Posty: 22
    Rejestracja: 17 sty 2013, 20:47
    Reputacja: 0

    Luźna gadka o modach

    autor: kubson211 » 22 sty 2013, 2:20

    okej cały czas pracuję tylko go zrobię i odrazu leci wstawka dla was : )
  • Awatar użytkownika
    xpl1337
    Posty: 53
    Rejestracja: 02 mar 2013, 16:55
    Reputacja: 0

    Luźna gadka o modach

    autor: xpl1337 » 10 mar 2013, 14:06

    Widzieliscie takie czary?
    http://www.youtube.com/watch?v=vIU1_hqfupQ


    Edit By Anioł Stróż: Niezbyt dobre miejsce na takie rzeczy następnym razem dobierz odpowiedni temat. Post przenoszę.
    Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 14:06 przez xpl1337, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Michalmaster
    Posty: 3163
    Rejestracja: 28 sie 2012, 14:55
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: Michalmaster
    Lokalizacja: Lublin

    Luźna gadka o modach

    autor: Michalmaster » 23 maja 2013, 20:47

    W sumie nie byłem pewien, czy to dobre miejsce, ale dabay stwierdził, że może być.

    Nie wiem, czy gdzieś to się już pojawiało, w każdym razie ja widzę to po raz pierwszy i mocno mnie to zaskoczyło. Pozytywnie. Podmienione chyba za FXX "Evoluzione".

    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 23 maja 2013, 20:47 przez Michalmaster, łącznie zmieniany 2 razy.
  • dabay

    Luźna gadka o modach

    autor: dabay » 24 maja 2013, 0:21

    @xpl1337
    Ten mod robi wrażenie. Mam nadzieje, że prace nad nim przebiegną pomyślnie i niedługo będzie on dostępny dla każdego :clap:

    @Michalmaster
    Tu mnie zaskoczyłeś. Pamiętam, że do TDU1 też był mod na pojazd F1. Był on podmieniany za McLaren-a F1 ze względu na pozycję kierowcy. Niestety jego jakość była mizerna. Ta z kolei modyfikacja jest dużo lepsza jakościowo mimo tego, że widać iż auto nie jest do końca dokończone ;-)

    Ogólnie to się cieszę, że scena modów do TDU2 rośnie. Być może to na nowo mnie przyciągnie do tej gry na długie godziny. Trzymam kciuki za wszystkich moderów :thumbup:
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Luźna gadka o modach

    autor: Courius » 24 maja 2013, 10:03

    W plikach z niedokończonymi samochodami jest bolid F1. F2004 to chyba jego nazwa, albo jakoś tak.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Luźna gadka o modach

    autor: Xarlith » 24 maja 2013, 14:44

    Owszem jest, nawet ma swoje miejsce na model 3D, ale tak jak większość niedokończonych modeli nie ma hamulców, a ja jeszcze nie umiem ich naprawić. Ale mod ciekawy, zwłaszcza jeśli udało by się go wprowadzić do gry bez podmian.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    GreatNice
    Posty: 235
    Rejestracja: 12 lip 2010, 18:31
    Reputacja: 0
    Samochód: Audi A5 3.0 TFSI 272KM
    Nick w TDU: GreatNice
    Nick w TDU2: GreatAndNice
    Klub: Free Guys
    Lokalizacja: Kraków

    Luźna gadka o modach

    autor: GreatNice » 03 paź 2013, 22:29

    takie pytanko - czy w tdu2 jest tak, że dany mod (auto) jest przypisane tylko i wyłącznie do podmiany za to poszczególne?
    na przykładzie - volvo s60r domyślnie zamienia Jaga XKR ale z racji, że to jest awd stwierdziłem, że podmienię za RS6 Avant, efekt taki jak poniżej:
    Obrazek

    tylna oś jest dalej niż powinna stąd wnioskuję, że volvo ma przypisane jakieś parametry odpowiadające xkr'owi ale już nie rs6, które wydaje się dłuższe:\
    Ostatnio zmieniony 03 paź 2013, 22:29 przez GreatNice, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 69

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Przejdź do